Primary Advertiser

קסמים במטבח: לא תאמינו מה אפשר לעשות עם השניצל המוכר והאהוב

וואלה! NEWS בשיתוף עוף טוב, בשיתוף עוף טוב

2.8.2018 / 11:00

שניצל פריך וזהוב, עשוי מ-100% רכיבים טבעיים, הוא בסיס מעולה לשלוש מנות שונות וכיפיות. המנה שאהובה כל כך על הילדים, יכולה בקלות להפוך לסושי, מוקפץ ואפילו לשדרג את החביתה - הנה כמה דרכים שיכולות לעזור ולפתוח את הילדים לטעמים חדשים

שניצל עוף טוב. יח"צ,
שניצל/יח"צ

שניצל עוף הוא ללא שום ויכוח המאכל האהוב ביותר על ילדי ישראל. אם הם היו יכולים לבחור את המנה שיאכלו בכל יום אין לכולנו ספק שהם היו בוחרים בחזה העוף הזהוב מצופה פירורי הלחם. בבתים מסוימים הפך השניצל של עוף טוב לאורח כמעט בלעדי בצלחת, אבל איך בכל זאת אפשר להוסיף גם לו קצת עניין, לפתוח בזכותו את הילדים למנות וטעמים נוספים וגם לעשות איתם קצת כיף במטבח?

הנה כמה רעיונות שיהפכו את השניצל המוכר והאהוב לשלוש מנות שונות ויצירתיות שאת חלקן הילדים יכולים אפילו להכין בעצמם:


כל אחד יכול: הדרך להכנת השניצל המושלם
ליד השניצל: שלוש דרכים לשדרג את ארוחת הצהריים

סושי. ShutterStock
רצועות שניצל מגולגלות התוך סושי/ShutterStock

כמו הגדולים: סושיניצל

ילדים לרוב לא מאוד אוהבים דגים והכנת סושי עם שניצל היא דרך מצוינת לשתף אותם בארוחת הסושי הקרובה. אם יש לכם סבלנות הכינו איתם או תנו להם לגלגל עם חבריהם רולים של סושי במילוי שניצל ולהכין לעצמם ארוחה מהנה וכיפית כמו של הגדולים.

מה עושים? מכינים קערה עם שניצל חתוך לרצועות, קערה עם אורז לסושי וקעריות עם ירקות חתוכים לגפרורים כמו גזר, מלפפון או רצועות אבוקדו. כל אחד מגלגל לעצמו את הסושי המועדף עליו. אפשר לשלב גם אצות למי שאוהב, או להשתמש בדפי אורז מושרים במים לילד שמעדיף להימנע מהם. סויה, ספייסי מיונז וטריאקי יתאימו פה מאוד לטבילה של הרולים המוכנים.

sheen-shitof

עוד באותו נושא

שגרה משודרגת: שניצלים בציפוי מושלם

בשיתוף עוף טוב
סושי. ShutterStock
רצועות שניצל מגולגלות עם ירקות בתוך דפי אורז/ShutterStock

שילוב מנצח: חביתה עם קוביות פריכות של שניצל

דרך קלה וטעימה במיוחד לשדרג ולהעשיר שתי מנות אהובות: חביתה ושניצל.

מה עושים? בפעם הבאה שאתם טורפים ביצה לחביתה, הוסיפו לה שניצל חתוך לקוביות קטנות. טגנו כמו שמטגנים חביתה על מחבת עם מעט שמן ותזכו באחת הארוחות הקלות והטעימות שאתם יכולים לדמיין. אנחנו אוהבים את חביתת השניצל להכניס לתוך כריך עם פרוסות אבוקדו או עגבניה.

חביתה. ShutterStock
חביתה עם קוביות שניצל פריכות בכריך/ShutterStock

האסייאתי: שניצל מוקפץ

מנות המוקפץ אהובות מאוד על ילדים אבל על חזה העוף בצורתו הרגילה הם לרוב מוכנים לוותר. הוספת קוביות או רצועות של שניצל מוכן ועסיסי ישדרגו את המנה גם עבורם, אבל תגלו מהר מאוד שגם עבורכם.

מה עושים? חותכים את השניצל לרצועות או קוביות ומקפיצים במחבת עם אורז וירקות שהילדים אוהבים כמו קוביות גזר, או תירס ואפונה. באותה צורה ניתן להקפיץ את השניצל עם נודלס או כל סוג אחר של אטריות, פטריות ורצועות פלפל לדוגמה. את הכול מומלץ לתבל ברוטב אסיאתי מתקתק שילדים מאוד אוהבים עם סויה, מייפל או דבש, מעט לימון ושום כתוש.

שניצלים טעימים ומתכונים מנצחים: לסדרת המוצרים של עוף טוב

מוקפץ. ShutterStock
הולך מעולה בכל מוקפץ/ShutterStock
מוקפץ. ShutterStock
קוביות שניצל מוקפצות עם אורז וירקות/ShutterStock
וואלה! NEWS בשיתוף עוף טוב, בשיתוף עוף טוב
  • עוד באותו נושא:
  • שניצל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully