Primary Advertiser

נשנושים בריאים לערב: איך מרכיבים את הסנדביץ' המושלם

וואלה NEWS בשיתוף עוף טוב, וואלה NEWS בשיתוף עוף טוב

19.8.2018 / 7:00

הדבר הכי טוב שיכול לקרות בסוף יום מתיש וחם הוא סנדביץ' מלא בפינוקים. לפניכם רשימת המרכיבים שחשוב להצטייד בהם, כדי להנדס את הכריך המושלם, כזה שהשלם בו עולה על סך חלקיו

פרוסות נקניק פסטרמה. ShutterStock
איך מרכיבים את הכריך המושלם?/ShutterStock

בסוף היום, אחרי שהלחץ נרגע והעבודה נגמרה, הרעב מתעורר ובעקבותיו השאלה הנצחית איך מכינים ארוחת ערב מהירה שלא תגזול מכם זמן יקר ותהיה גם מזינה וטעימה? כאן נכנס לתמונה הכריך, שבשילוב של ירקות, ממרח מעולה ומילוי כמו קורנביף או פסטרמה הופך לארוחה מפנקת.

עוד ארוחות ערב
מתכונים לשלושה סנדביצ'ים מנצחים
המרכיב הסודי שישדרג את הפסטה

לחם טרי

לחם פרוס. ShutterStock
לחם פרוס/ShutterStock

כל סנדביץ' טוב מתחיל בלחם. בין אם בחרתם ג'בטה, לחם כפרי, פרוסות לחם שיפון או מחמצת ביתית אל תשכחו את הא"ב: טריות היא המפתח. אם יש לכם את כל תכולת הסנדביץ' ואתם בונים על לחם ישן מהפריזר שיעבור חימום בטוסטר כדי להכיל את כל הטוב הזה - נא לחשב מסלול מחדש ולפשוט על המאפייה הסמוכה.

sheen-shitof

עוד באותו נושא

שכבות של עונג: הכריך של החורף

בשיתוף עוף טוב

ירקות טריים

קילוף עגבניה. ShutterStock
אין כמו פרוסות עגבניה טריה/ShutterStock

כל סנדביץ' פסטרמה טוב חייב לכלול בתוכו עגבנייה טרייה, שפרוסותיה הדקות ירטיבו אותו קצת ויקנו לו עסיסיות ומרקם כיפי. שימו לב, עגבנייה בשלה מאוד מתאימה יותר מעגבנייה יבשה יותר, שלא האדימה לחלוטין. גם מלפפון או צנונית פריכה יכולים להוסיף את הטוויסט הנדרש, או לחילופין פלפלים או חצילים קלויים.

בצלים

סוגי בצלים. ShutterStock
סוגי בצלים/ShutterStock

אל תשכחו פרוסות בצל דקיקות. אנחנו מעדיפים פרוסות של בצל סגול בסנדביצ'ים שלנו, כי הם מתוקים יותר וכי הם מצטלמים מהמם. עוד אופציה מעולה שעובדת נפלא היא בצל ירוק טרי טרי.

חסה

חסה. ShutterStock
חסה/ShutterStock

חסה

את החסה, ממש כמו שאר מרכיבי הסנדביץ', קונים סמוך ככל הניתן למועד הרכבת הסנדביץ'. בין אם קונים חסת אייסברג (עגולה), חסה ערבית או כל חסה אחרת, כשהיא טרייה החסה תהיה רעננה ולעתים אף פריכה, וכשהיא מאבדת את זה טעמה הופך להיות מר והמראה שלה הופך לעצוב.

ממרח / רוטב

חרדל דיז'ון גרגרים. ShutterStock
חרדל דיז'ון גרגרים/ShutterStock

ממרח/רוטב

הלחם הטרי שקנינו והירקות לא יעבדו ביחד אם לא יהיה ביניהם דבק שיחבר בין כל המרכיבים ויצור את האיזון וההרמוניה הנדרשים. כאן נכנס לתמונה מדף הרטבים, כשרוטב חרדל, פסטו או מיונז יעשו עבודה נהדרת. אם אתם רוצים שילוב טעמים אולטימטיבי, תמרחו כל פרוסה ברוטב אחר.

גולת הכותרת

כריך הודו עם אבוקודו. ShutterStock
אל תשכחו להניח את הבשר לאורך הכריך/ShutterStock

המרכיב המרכזי הוא כמובן מה שנכנס בין כל הטוב הזה ויהיה כוכב האירוע. בין אם מדובר בפסטרמה רומנית עם שום, סלמי איטלקי עם גרגירי חרדל, קורנביף ניו יורקי בציפוי פיקנטי, או כתף בקר שווה, שימו לב שהנקניק שלכם נפרס על פני כל הסנדביץ', כי אין דבר מבאס יותר מביס יבש של לחם.

וואלה NEWS בשיתוף עוף טוב, וואלה NEWS בשיתוף עוף טוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully